hotellogo Preston Palacehotel logo

"Zeer tevreden"

Op basis van70,262 recensies op 9 portals
Van p
40-49 jaren
Beoordeeld: 3 dagen geleden (23/04/2024)

super heerlijk ontspannen!

Geachte heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor de mooie beoordeling (100%).
Wat fijn om te vernemen dat u genoten heeft van een heerlijk, ontspannen verblijf!

Van John schreuder
60-69 jaren
Beoordeeld: 3 dagen geleden (23/04/2024)
Datum van ervaring: 04/2024

Van top tot teen verzorgd

Geachte heer S,

Hartelijk dank voor de mooie beoordeling (100%).
Heel goed om te horen dat uw verblijf van top tot teen geregeld was!

Gezin
<20 jaren
Datum van ervaring: 04/2024

Das Hotel ist sehr zu empfehlen, vorallem in der kalten Jahreszeit. Für Kinder ein Paradies. Man kann viel erleben, die Kinder spielen und die Erwachsenen können entspannen. Leider war es für unsere Kinder Das Problem mit der Sprache, keine Angebote auf Deutsch. Wäre vielleicht eine Überlegung wert. Gut wäre vielleicht auch ein kleiner Sportplatz für die Kinder und auch eine Kletterwand für Kinder ab 10 Jahren. Die kommen da etwas zu kurz. Auch im Kino wäre es super wenn mal deutschsprachige Filme gezeigt werden. Aber allem in allem Daumen hoch. Es war eine tolle Zeit.

Liebe Gäste,

Vielen Dank für Ihr positives Feedback und die Empfehlung unseres Hotels, besonders in der kalten Jahreszeit. Es freut uns sehr zu hören, dass Sie und Ihre Kinder eine tolle Zeit bei uns hatten und dass die Erwachsenen die Möglichkeit zum Entspannen nutzen konnten.

Ihre Anregungen bezüglich der Sprachangebote nehmen wir sehr ernst. Wir verstehen, dass eine deutschsprachige Betreuung und Angebote das Erlebnis für unsere deutschsprachigen Gäste erheblich verbessern würden. Wir werden die Möglichkeit prüfen, unsere Dienstleistungen in dieser Hinsicht zu erweitern, einschließlich der Filmvorführungen im Kino und der Bereitstellung von Aktivitäten wie einem kleinen Sportplatz und einer Kletterwand für ältere Kinder.

Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns diese wertvollen Rückmeldungen zu geben. Wir schätzen Ihre Vorschläge sehr und streben danach, unser Angebot kontinuierlich zu verbessern.

Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen und Ihnen dann ein noch angenehmeres Erlebnis bieten zu können.

Mit freundlichen Grüßen,

Van Frances van lieshout
Datum van ervaring: 04/2024

Heerlijk gegeten en goed geslapen. We blijven het storend vinden dat er zo’n zuipende,luidruchtige (mannelijke) gasten op zeer korte afstand van de bar (mogen)zitten.Dat is in de hele zaal te horen en niet leuk/gezellig voor de andere gasten.

Beste mevrouw Van L.,

Hartelijk dank voor uw feedback over uw recente verblijf in Preston Palace. We zijn blij te horen dat u heeft genoten van het eten en uw nachtrust.

Uw opmerking over de luidruchtige gasten bij de bar is echter spijtig te horen. Wij streven naar een aangename sfeer voor al onze gasten en nemen uw feedback serieus.

Om uw ervaring beter te begrijpen, zouden wij het waarderen als u ons wat meer informatie kunt verschaffen. Wilt u alstublieft uw boekingsnummer en details over het incident naar marketing@prestonpalace.nl sturen? Daarnaast zijn we benieuwd of u uw ongenoegen ter plaatse heeft gemeld bij de dienstdoende manager.

Alvast hartelijk dank voor uw moeite.

In afwachting van uw bericht,

met vriendelijke groet,

Van Familie Schwarz
Gezin
70-79 jaren
Datum van ervaring: 04/2024

Wir freuen uns schon jetzt auf den nächsten Urlaub im Preston Palace im kommenden Jahr. Es war bisher stets ein super klasse Familienurlaub für alle Beteiligten.

Gutentag Familie S,

Vielen Dank für die schöne Bewertung (97%)!
Wie schön, dass es Ihnen so gut gefallen hat und Sie sich schon auf das nächste Mal freuen!
Wir freuen uns darauf, Sie dann wiederzusehen!

Mit freundlichen Grüßen,

Van Van Broekhoven

Zeer tevreden

Beste heer/mevrouw van B,

Wij danken u hartelijk voor de mooie beoordeling (87%).

Wat fijn om te vernemen dat jullie tevreden terugkijken op het verblijf!
Wij hopen u in de toekomst nog eens te kunnen begroeten. Heel graag tot ziens!

20-29 jaren

Alles goed geregeld.

Geachte heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor de mooie beoordeling (97%).
Wat fijn dat jullie ervaren hebben dat alles goed geregeld was!

Van Evh
Vrienden

Leuk, gezellig !

Geachte heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor de mooie beoordeling (80%)!
Wat fijn om te vernemen dat u een leuk en gezellig verblijf heeft gehad!

Bedrijf
40-49 jaren
Datum van ervaring: 04/2024

Hotel heeft een goede prijs kwaliteit verhouding doordeweeks voor bedrijven. Personeel is vriendelijk. Diner kwaliteit is zwaar onvoldoende. Eten is koud zeer matige kwaliteit.

Beste Wim,

Hartelijk dank voor uw feedback over uw recente verblijf bij Preston Palace. Het is goed om te horen dat u de prijs-kwaliteitverhouding en de vriendelijkheid van ons personeel waardeert.

We vinden het echter zeer spijtig om te vernemen dat de kwaliteit van het diner volgens u niet aan uw verwachtingen voldeed. Wij streven altijd naar het leveren van uitstekende maaltijden, en uw opmerkingen nemen we dan ook zeer serieus.

Zou u ons misschien kunnen voorzien van meer details over uw ervaring? Specifieke informatie over welke gerechten niet aan de standaard voldeden en op welke dag u bij ons dineerde, zou ons enorm helpen om de kwaliteit van ons eten te verbeteren. Tevens zijn wij benieuwd of u direct u ongenoegen heeft geuit bij de dienstdoende manager. U kunt deze informatie met daarbij uw boekingsnummer doorsturen naar marketing@prestonpalace.nl.

Nogmaals bedankt voor het delen van uw ervaring. Wij kijken uit naar uw aanvullende informatie.

In afwachting van uw bericht,

met vriendelijke groet,

70-79 jaren
Datum van ervaring: 04/2024

Heel goed, alleen het ontbreken van een scherm in het douche-gedeelte.

Geachte mevrouw S,

Hartelijk dank voor de mooie beoordeling (100%) en tip betreffende een scherm in het douche gedeelte. Fijn dat u met ons meedenkt!
Wat fijn om te vernemen dat uw verblijf heel goed was!

Sofie
Terug naar boven CERTIFICAAT wat is dit?